onsdag 23 februari 2011

Varför?

Har hittills bara läst bloggar. Väldigt få till och med. Men jag har blivit sårad av bloggar, bloggen. Det var en specifik, dumt att skylla på alla bloggar.
Men det kanske är ett bra sätt att ventilera. Ingen kommer hitta hit, men jag kanske kan skapa ordning bland mina ord igen.
Skrev för länge länge sedan. Skriver nu igen. Verkar vara den enda gången som tårarna slutar, för en liten stund,men ändå. Så jag bestämde mig för att skriva lite mer och lite mer.
Allt blir inte hjärta, men antagligen nu i början.

2 kommentarer:

  1. Hjärta är bra. Det som kommer från hjärtat det finaste.
    Jag säger tack för att du hittade mig, självklart är jag både undrande och ärad...
    Och jag är nyfiken på ditt. På Tisteln, på Stormen.

    SvaraRadera
  2. Jag är glad att jag hittade dig. Dina ord är fina som jag sa, du kan verkligen fånga en känsla eller ett ögonblick med så få ord. Välkommen att titta in ibland! / T

    SvaraRadera